Dokonując zakupów online wielu z nas, opiera swoje wybory konsumenckie, na doświadczeniach innych użytkowników e-sklepów. Często w tym celu trzeba przebrnąć przez wiele stron internetowych, ale to ma się zmienić. To za sprawą platformy Blucarat, która integruje e-sklep z portalami społecznościowymi.

Taki pomysł to bardzo duże udogodnienie dla klientów online. Mogą oni za sprawą jednego kliknięcia dostać na talerzu mnóstwo opinii, dotyczących pożądanego produktu. Blucarat daje bowiem sklepom internetowym, możliwość umieszczenia na ich stronach przycisku „social bar”. To właśnie po jego kliknięciu, wyświetlają się wszelkie interesujące nas informacje na temat produktu, pozostawione przez internautów na portalach społecznościowych. Znajdują się tam nie tylko dyskusje, ale także zdjęcia itp. Wszystko po to, aby nadać zakupom w sieci bardziej społeczny aspekt. Owa platforma jest również bardzo praktyczna dla właścicieli sklepów online. Nie obciąża ona bowiem zasobów systemowych, ponieważ cały proces i magazynowanie danych, odbywa się w chmurze.

Przedstawiciele Blucarat chwalą się, że za sprawą ich platformy sprzedaż niektórych e-sklepów wzrosła dwukrotnie, a liczba odwiedzin półtorakrotnie. Sądzą też, że uspołecznienie sklepów online stanie się powszechne do 2017 roku. To ich zdaniem w dzisiejszych czasach jedyny sposób, na budowanie lojalności u klientów, a co za tym idzie zwiększanie liczby odwiedzin sklepów i wskaźników sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *