Mogłoby się wydawać, że po okresie świątecznym Polacy będą zmęczeni wszelkiego rodzaju zakupami. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że na odpoczynek od tego typu aktywności, wystarczą nam dwa świąteczne dni. Według analizy Google, w ubiegłym roku już 27 grudnia najczęściej wyszukiwanym hasłem było „wyprzedaże”.
Takie informacje mogą być nieco zaskakujące, gdyż czas przed Bożym Narodzeniem to prawdziwe żniwo dla handlowców, zarówno tych internetowych, jak i tradycyjnych. Z drugiej jednak strony nie od dziś wiadomo, że krótko po świętach sklepy zaczynają kusić obniżkami cen tych towarów, których nie udało się sprzedać przed gwiazdką. Chyba żaden e-klient nie przepuściłby takiej okazji, by nabyć coś za niemal półdarmo.
Na co najczęściej polowali internauci w ubiegłym roku? Poświąteczne zakupy większości z nich koncentrowały się głównie na elektronice, zwłaszcza sprzęcie do samochodu. Rosnącą popularnością cieszyły się też zestawu kina domowego, odtwarzacze DVD, czy laptopy. Bardzo popularne były również stroje wieczorowe, co ma zapewne związek z nieodległymi imprezami sylwestrowymi. Prawdopodobnie podobny cel ma również wyszukiwanie ofert podróżniczych, czy noclegów, które również znalazły się w czołówce zainteresować związanych z wyprzedażami.
Tak było pod koniec ubiegłego roku, a jak będzie teraz? Planujecie skorzystać z poświątecznych promocji w handlu internetowym?