Na portalu MineWhat opublikowano wyniki bardzo ciekawego raportu, który pokazuje co zrobić, aby skutecznie prezentować sprzedawane w e-sklepie produkty. Z jednej strony to bardzo oczywista sprawa, że dobra wizualna prezentacja towarów w handlu internetowym, jest rzeczą kluczową. Ciągle jednak wielu sprzedawców nie wie, jak się do tego zabrać we właściwy sposób.

Ten tekst, będący małym streszczeniem raportu, może rzucić nieco światła na tę sytuację. Zacznijmy może od kwestii, mogłoby się zdawać, banalnej. W naszym sklepie internetowym powinno być dużo zdjęć sprzedawanych produktów. Reakcje na nie są o wiele lepsze niż na same opisy. Nie mogą być to jednak po prostu zdjęcia – powinny one być przede wszystkim dobrej jakości. Wbrew pozorom, zwraca na to uwagę bardzo wielu internautów. Równie wielu chce móc przyjrzeć się produktom bardziej szczegółowo, dlatego warto, by miały one opcję powiększenia. Inną kwestią jest spojrzenie na produkt z różnych perspektyw. Tu sprawę powinny załatwić zdjęcia 3D.

Innymi wskazówkami dawanymi przez MineWhat, jest pozwolenie zobaczenia produktu „w użyciu”. Chodzi tu np. o prezentowanie sprzedawanych ubrań na modelu/modelce, a nie leżących na stole. Ciekawym pomysłem jest również zamieszczenie filmików, prezentujących dany produkt. Warto również zaprezentować unikalne cechy naszych produktów. Zrobimy to, prezentując jego nietypowe ujęcia, wszystkie opcje kolorystyczne itp.

Skoro już zadbamy o właściwą prezentację produktu na fotografii, nie powinniśmy zapominać także o tle. Layout naszej strony powinien współgrać ze zdjęciami produktów. Zarówno pod względami kolorystycznymi, jak i wymiarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *