Sposobów płatności w zakupach online jest naprawdę mnóstwo. Zapewne właśnie dzięki temu, ten sposób nabywania dóbr, zdobywa coraz szersze kręgi zwolenników. W wielu sklepach internetowych możemy kupować również na raty. Jeden z największych dostawców usług płatniczych, firma PayU, postanowiła zbadać, jak takie zakupy wyglądają u kobiet i mężczyzn.

Okazuje się, że to panowie zdecydowanie chętniej kupują na raty. Czyni tak aż 69% badanych przedstawicieli płci brzydkiej, podczas gdy wśród kobiet jest to odsetek ponad dwukrotnie mniejszy. Panie przodują za to gdy chodzi o częstotliwość robienia ratalnych zakupów w sieci. Rekordzistką pod tym względem jest właśnie kobieta, a jej wynik to 48 razy w ciągu 17 miesięcy. Rekordzista wśród mężczyzn może pochwalić się rezultatem 32 ratalnych zakupów w ciągu roku.

Jeśli chodzi natomiast o kwoty wydawane na takie przyjemności lub kupowane produkty, sytuacja ma się tu podobnie, niezależnie od płci. W wypadku średniej sumy przeznaczanej na pożyczkę, mamy tu jednak delikatne wskazanie na panów. Ich rezultat to 1 418,92 zł. Panie przeznaczają na zakupy ratalne średnio o niecałe 100 zł mniej. Płeć nie determinuje jednak tego, co kupujemy online na raty. W obydwu przypadkach najczęściej są to telefony i akcesoria, oraz komputery. W dalszej kolejności plasują się produkty z kategorii „ogród i dom” u pań, a u panów sprzęt RTV/AGD.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *