Na niniejszym blogu sporo miejsca poświęcaliśmy metodom promocji sklepu internetowego. Zaliczyć do nich można przede wszystkim reklamę w sieci (zwłaszcza tę spersonalizowaną), czy promowanie się na portalach społecznościowych. W tym tekście poruszę jeszcze jedną formę, która ze zrozumiałych względów podoba się e-klientom najbardziej. Chodzi o promocje i kupony rabatowe.
Każdy lubi prezenty. A w tej kategorii mieszczą się przecież zniżki na różne produkty zamawiane w sklepach internetowych. Według najświeższych badań, jednym z lepszych sposobów na poinformowanie klientów o takich rabatach, są portale społecznościowe. Nie jest to jednak sposób najlepszy. Zwłaszcza, że aby móc z niego w pełni skorzystać, trzeba posiadać co najmniej 50 polubień profilu naszego sklepu. Nie jest to zatem metoda dla początkujących graczy rynku e-commerce. Ci mogą jednak skorzystać ze specjalnych stron, które same potrafią wygenerować kupon rabatowy dla klientów.
Ta metoda promowania swojego sklepu internetowego, coraz lepiej zaczyna się przyjmować również w Polsce. Nic w tym dziwnego. Eksperci twierdzą, że jest ona o wiele skuteczniejsza niż reklamy tradycyjne, a nawet te spersonalizowane. Jest również o wiele tańsza. Dlatego właściciele sklepów internetowych powinni umożliwić swoim klientom częstsze nabywanie swoich produktów po promocyjnych cenach.