Na niniejszym blogu sporo miejsca poświęcaliśmy metodom promocji sklepu internetowego. Zaliczyć do nich można przede wszystkim reklamę w sieci (zwłaszcza tę spersonalizowaną), czy promowanie się na portalach społecznościowych. W tym tekście poruszę jeszcze jedną formę, która ze zrozumiałych względów podoba się e-klientom najbardziej. Chodzi o promocje i kupony rabatowe.

Każdy lubi prezenty. A w tej kategorii mieszczą się przecież zniżki na różne produkty zamawiane w sklepach internetowych. Według najświeższych badań, jednym z lepszych sposobów na poinformowanie klientów o takich rabatach, są portale społecznościowe. Nie jest to jednak sposób najlepszy. Zwłaszcza, że aby móc z niego w pełni skorzystać, trzeba posiadać co najmniej 50 polubień profilu naszego sklepu. Nie jest to zatem metoda dla początkujących graczy rynku e-commerce. Ci mogą jednak skorzystać ze specjalnych stron, które same potrafią wygenerować kupon rabatowy dla klientów.

Ta metoda promowania swojego sklepu internetowego, coraz lepiej zaczyna się przyjmować również w Polsce. Nic w tym dziwnego. Eksperci twierdzą, że jest ona o wiele skuteczniejsza niż reklamy tradycyjne, a nawet te spersonalizowane. Jest również o wiele tańsza. Dlatego właściciele sklepów internetowych powinni umożliwić swoim klientom częstsze nabywanie swoich produktów po promocyjnych cenach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *