Co prawda do świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze niemal dwa miesiące, ale w branży handlowej już czuć ich klimat. Sektor e-commerce nie jest oczywiście w tej kwestii wyjątkiem. Przygotowuje on liczne promocje dla swoich klientów, a jedną z najpopularniejszych jest Dzień Darmowej Dostawy, który przypada na 1 grudnia.
Promocja ta odbędzie się w Polsce po raz szósty. Z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród klientów, jak i sklepów internetowych. Taka sytuacja nie powinna nikogo dziwić. Kwestia zainteresowania wśród klientów jest raczej oczywista, natomiast sklepy liczą na przyciągnięcie nowych osób do swoich ofert. Opcja dokonania zakupów bez konieczności płacenia za ich dostawę jawi się jako doskonała ku temu okazja.
Dzień Darmowej Dostawy wyrósł na jeden ze świątecznych trendów e-commerce. Podstawy ku temu były dość konkretne. Od wielu lat w niemal każdych badaniach dotyczących handlu internetowego, pojawiają się wypowiedzi internautów od chęci darmowej dostawy w każdym sklepie. I faktycznie, dość wiele sklepów zaczyna tych głosów słuchać. Zastanawiać może w takim razie, czy jeśli pójdzie tak dalej, to czy Dzień Darmowej Dostawy będzie miał wciąż racje bytu? To jednak na ten moment pozostaje w sferze przypuszczeń. Pewnikiem jest to, że 1 grudnia będziemy mogli kupić produkty bez konieczności płacenia za dostawę w wybranych sklepach. Ich listę można znaleźć tutaj.