Branża kosmetyczna w e-commerce musi zrobić miejsce dla jeszcze jednego gracza. Jakiś czas temu na rynek handlu internetowego weszła sieć drogerii Rossmann.

Przymiarki do tego, aby Rossmann umożliwił swoim klientom robienie zakupów przez internet, miały miejsce już w październiku ubiegłego roku. Wtedy to ruszył testowy sklep internetowy, którego usługi były dostępne dla mieszkańców Łodzi. Kilkanaście dni temu jednak, ruszyła wersja online drogerii, która obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. Od strony wizualnej prezentuje się ona całkiem ciekawie. Oferowane tam produkty (a jest ich w aktualnej ofercie ok. 8,5 tysiąca), możemy wybierać z tradycyjnie przedstawionej listy, ale także odbywając wirtualny spacer po sklepie. Umożliwia to tzw. mapa 3D, która jest odzwierciedleniem ułożenia drogerii, z zachowaniem położenia konkretnych produktów w konkretnej sekcji sklepu.

Zakupy zrobione przez internetowy sklep Rossmanna, mogą znaleźć się w naszym posiadaniu w dwojaki sposób. Przede wszystkim może je nam dostarczyć kurier. Druga metoda to coraz popularniejsze ostatnimi czasy click&collect. Miejscem odbioru mają na razie być stacje Orlen. W Łodzi istnieje dodatkowo możliwość odebrania zamówienia w jednej z placówek sieci drogerii. To rozwiązanie ma być w przyszłości wprowadzone na terenie całego kraju.

Przedstawiciele Rossmanna mówią, że internetowa wersja ich sklepu, powstała głównie z myślą o mieszkańcach mniejszych miejscowości, którzy nie mają na co dzień dostępu do ich fizycznych placówek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *