Rewolucje w obsłudze klienta e-commerce, nie omijają również Polski. Autorem ciekawej i jednej z najświeższych innowacji w tym zakresie, jest jeden z największych sklepów online na krajowym rynku, Neo24.pl. Zamawiany u nich towar można odebrać osobiście w kiosku ruchu, lub w jednej z placówek największej w Polsce sieci stacji benzynowych.
Usługa ta jest już dostępna od jakiegoś czasu, ale jej dostawca co rusz wprowadza nowe udoskonalenia. Na samym początku kwalifikowały się do niej produkty, o wartości nie przekraczającej 300 zł. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem tego typu formą odbioru zamawianych zakupów (według danych firmy zdominowała ona 70% zakupów tej kategorii), postanowiono podnieść granicę ceny produktów do 500 zł.
Innym udoskonaleniem ma być wprowadzenie możliwości, odbioru towaru za pobraniem. Do tej pory można było to zrobić tylko po wcześniejszym dokonaniu przelewu. Firma Neo24.pl bierze jednak pod uwagę fakt, że odbiór towaru za pobraniem, jest obok płacenia przelewem najpopularniejszą metodą realizowania zakupów przez e-klientów. Właściciele sklepu twierdzą ponadto, że tego typu rozwiązanie może przyciągnąć więcej nowych użytkowników. Zwłaszcza tych, którzy wciąż obawiają się ewentualnego ryzyka przy zakupach online.
Do tych wszystkich udogodnień planuje się również dodanie opcji zamawiania wybranych produktów w kiosku lub na stacji. Warto też dodać, że usługa odbioru zakupów w tych miejscach, obsługiwana jest przez centra logistyczne Neo24.pl w Olsztynie i we Wrocławiu.