Od niemal półtora roku klienci hipermarketu Tesco w Polsce, korzystają z mobilnej strony internetowej sklepu. Ostatnio jednak sieć wprowadziła narzędzie, które jeszcze bardziej może ułatwić życie jej mobilnym użytkownikom.
Jest to specjalna aplikacja, która pozwoli klientom Tesco zamawiać produkty, poprzez skanowanie ich kodów. Działać będzie na podobnej zasadzie, co jeden z najświeższych pomysłów firmy Amazon, AmazonDash, o którym już pisaliśmy na blogu. Przypomnijmy, że to urządzenie przypominające małego iPoda, które skanuje kody kreskowe produktów i dodaje je do naszej listy zakupów. Oczywiście w wypadku urządzenia amerykańskiej firmy, jak i nowej aplikacji mobilnej Tesco, cała operacja może odbywać się w domu, albo innym dowolnym miejscu.
Dzięki temu wynalazkowi możemy szybko zamówić produkty, które już nam się kończą. Aplikacja dedykowana jest na smartfony, które używają systemów operacyjnych Android. Przedstawiciele Tesco informują jednak, że niebawem oferta ma być poszerzona o urządzenia mobilne działające na bazie iOS. Uważają również, że ów pomysł może przyczynić się do kilkunastoprocentowego wzrostu liczby zamówień w ich kanale mobilnym.