Amazon wyrasta powoli na króla rewolucji w obsłudze klienta e-commerce. Co rusz słychać o nowych, niezwykle innowacyjnych pomysłach, wdrażanych przez tę firmę. Najnowszym jest urządzenie zwane AmazonDash, które pozwala nam zamawiać produkty bez wchodzenia na stronę sklepu.

To niepozorne narzędzie, przypominające miniaturową wersję iPoda, ma wbudowane dwie opcje zamawiania towaru – głosową, bądź poprzez zeskanowanie produktu, który chcemy nabyć. Jest ono zsynchronizowane z AmazonFresh, oddziałem sklepu oferującym produkty spożywcze, poprzez sieć WiFi. Jeśli chcemy zamówić pożądaną rzecz za pomocą głosu, wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisk i podyktować jej nazwę. W wypadku zamawiania przez skanowanie, wybieramy produkt i skanując znajdujący się na nim kod kreskowy, dodajemy go do naszej listy zakupów.

Kiedy już produkty zostaną zamówione, pozostaje nam tylko skompletowanie naszego zamówienia. To już będzie wymagać od nas zalogowania się na koncie AmazonFresh, poprzez komputer lub urządzenie mobilne. Przedstawiciele firmy Amazon dodają, że dostawa zakupów za pomocą AmazonDash, trwa zaledwie jeden dzień.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *